måndag 28 september 2009

Skolan från helvetet!


Hejsan det var ju ett tag sen jag skrev!

Jag var i skolan i dag inte för att de var så jätte kul fick massa skäll av lärarna för att jag var hemma men sjuka barn!

Så om jag missar mer från skolan så måste jag sluta:(

Så det är ju roligt att veta att jag måste välja på min framtid och min barn jag är så arg och ledsen på hur skolan hanterar saker och ting. Självklart skulle jag välja barnen före allt annat i världen men om mina barn är sjuka eller om jag blir sjuk så blir jag ut kastad

Inte nog med de så ska jag få prov svaren i morgon om jag har struma eller "bara lider av stress eller depression".

Det känns bara som om det inte är mening med att jag ska gå kursen för allt har bara gått fel sen jag börja, helt enkelt oturs förföljd.

Nej jag ska inte gnälla mer nu snart ska man sova för att orka upp i morgon!

God natt på er

2 kommentarer:

  1. Kämpa på! Du är duktig, jag är stolt att du gick idag :) Hoppas det går bra hos doktorn imorrn. Ring så jag får veta hur det gått. Puss!

    SvaraRadera
  2. Baby det är skolan som gör fel och inte du! <3

    SvaraRadera