tisdag 22 september 2009

Ful!


Nu vet jag att alla som kommer läsa detta kommer att tycka att jag är larvig eller skriva någon dum kommentar men jag måste få öppna mig lite!


Jag är så himla trött på att känna mig ful det tär på mig och jag kan inte rymma från mig själv så hur gör jag?

Jag är trött på att tycka att jag är för tjock och ful och att allt jag gör är fel kläderna sitter fel och jag har till och med fått problem med att gå ut genom dörren på grund av detta, det är ett stort problem inte bara för mig utan för min familj också.


Jag blir ju gråtfärdig när jag ser mig själv och jag vill inte känna så om mig själv jag vill se någon fin!

3 kommentarer:

  1. Om du är ful så är jag fulare så det så!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska prata med en läkare eller prata med kuratorn i skolan, så du får hjälp. Något ligger ju bakom, man känner inte som du gör utan anledning. Älskar dig och jag du tycker du är en av dom vackraste jag känner. <3

    SvaraRadera
  3. Tack har pratat med en läkare i dag men det bliv tyvärr inget bättre!

    SvaraRadera