torsdag 17 september 2009

Sjuka barn!


God morgon alla:)

Ja då var man hemma igen med sjuka barn lilla Ella har varit vaken hela natten och haft ont.

Så i dag är jag hemma med alla 3 eftersom även Isabella är på väg att bli sjuk.

Problemet är att jag blir stressad av att vara hemma och det har inget med barnen att göra! utan för att jag vet att jag måste vara på min praktik, även om jag kanske inte stor trivs där eller får göra annat än diska så är jag ju där för att lära mig, jag har ju redan varit borta så mycket.

Men vad ska man göra så är det ju i början av dagis/skola då blir dom ofta sjuka tyvärr.

Nej nu ska jag ringa min skola och praktikplatsen och se om jag får skäll av min lärare igen:P

Som jag trodde blev skolan arg på mig! det första hon säger är ja du har ju inte varit mycket på praktika va, nej sa jag men jag har gjort mitt bästa när jag vart där!
Ja vi får väl ta och prata om de när du kommer tillbaka hit så får du börja om från börja säger hon.
Ja men vad ska jag göra när dom är sjuk då? säger jag.
Ja det var ju bra att du hörde av dig! ha det bra så hörs vi sen.
Roligt samtal det är sånt som gör att man bara vill ge upp:(
Nej nu ska jag ta handom mina små ha det massa bra tills vi hörs nästa gång

1 kommentar: