fredag 18 september 2009

Buss J**el


Innan jag säger god natt vill jag berätta vad som hände mig och lilla Ella i dag!

Vi var i märsta skulle handla lite snabbt och sedan ta bussen hem linje 570.

När det väl var våran hållplats så var vi fler tal människor som skulle av plus två vagnar jag kan ju säga att lilla Ella hade tur i oturen i dag.

Detta var en gammal buss en med tre steg när jag står i trappen med vagnen så stänger bussföraren dörren och åker i väg och ella fasnar med sina ben i dörrarmen >:-(.

Ella blir ledsen och jag blir så förbannad jag står och skriker som en tok på han som kör bussen ändå fattar han inget han tittar på mig som om jag var efterbliven jag var tvungen att kalla honom för idiot innan han öppna dörren igen. så förbannad urs men som tur var så gjorde inte Ella illa sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar