lördag 29 augusti 2009

Stress och ångest


Äntligen lördag!

I dag mår jag skit och dagen har inte ens börjat:-(.

Som alla vet har jag varit sjuk hela veckan och är fortfarande dålig, just nu mår jag jätte dåligt är så mycket som ska göras plus att jag och min baby bråkar om typ allt:-( enda tiden vi har med familjen är i dag och i morgon, plus att vi ska hinna städa,tvätta,leka med barnen och man ska försöka få lite ensam tid med sin baby,plus att jag ska göra läxor yey låter som en rolig helg!

Just nu har jag bara så mycket stress och ångest inom mig. Just nu ilar det i hela bröstet och har problem med att andas har bara lust att gå ut och ställa mig och skrika rakt ut inte för jag tror att det hjälper men aa vad ska man göra?

Vad gör man när det känns som allt är på väg att spricka att förhållandet är på väg att ta slut:,-(

att skolan tar för mycket tid, Allt är så nytt så det känns som om jag håller på att bli tokig.

Älskar ju alla så mycket och vill ju bara finnas till för alla så gått jag kan!

2 kommentarer:

  1. Mia!
    Alla med småbarn, jobb, familj är ju mer eller mindre stressade. Ingen kommer ifrån detta. Vänd på steken :-)) Vad har du som är bra, vad har du att vara tacksam för? Försök att se allt det positiva istället. Försök att organisera upp vardagen, ni behöver inte göra allt alltid. Du vet: lite skit i hörnen än ett rent helvete!
    Och vänta med att ta fram problemen innan de finns.....Kram från Marcy

    SvaraRadera
  2. nej jag vet:) men i bland blir det lite för mycket för en. problemet är inte allt vi ska göra och tiden räker inte riktigt till. men det blev tvätten i dag sen får det bli dammråttor i hörnen haha..
    Kram

    SvaraRadera