söndag 16 augusti 2009

Den stora dagen!


I morgon är den stora dagen jag ska börja plugga:) mina nerver sitter på utsidan och jag undrar hur det ska gå både för mig och barnen.


Både jag och Patrik har ju haft turen att kunna vara hemma med både Ella och didrik i två år men nu rullar allt i gång lite för snabbt.

Isabella har börjat skolan och ska gå från 07-17:30 Ella och Didrik Ska börja på dagis på tisdag och dom ska gå samma tider som Isabella.

Jag tror barnen klara det bra men det är väl mamma nerverna som spökar:) man oroar sig alltid för dom små.


3 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra. Tufft i början men som kommer rutinerna igång och allt kommer rulla på bra :)

    SvaraRadera
  2. ..men SEN kommer rutinerna.. ska det stå :)

    SvaraRadera
  3. :) ja det är klart men man oroa sig alltid

    SvaraRadera