måndag 31 augusti 2009

Sjuka barn!


Ja då var man hemma igen för sjuka barn och en sjuk baby!

Jag skulle varit på min praktik i dag och känner mig helt stressad!

Först glömmer jag frukt till Isabella sen måste jag ringa runt överallt, jag tror jag är en mes som blir stressad av små saker.. men dom blir stora eftersom jag vet att jag måste vara på min praktik, barnen ska skolas in och massa mer.. Ja vad ska man göra?

Man får se det bra i saker och det försöker jag med:-).

Ja jag hoppas alla blir friska snart så man kan komma ut i vardagen!

3 kommentarer:

  1. Hej på er sjuklingar!
    Skickar upp lite motståndskraft till er, då ni allihop verkar sakna det. Skämt åsido, men detta fenomen startar ju alltid på hösten varje år, så man kommer inte ifrån det.Ni behöver kanske lite extra vitaminer, som kör ut era fula bacilusker från er.
    Krya på er allihop!
    Marcy

    SvaraRadera
  2. Tack:)
    Ja den som klarat sig bäst är Isabella hon är frisk:-).
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag lovar.. det är INTE svininfluensan :)

    SvaraRadera