tisdag 25 augusti 2009

Min klass!


Som alla vet så har jag börjat skolan yey :).

Det som är jobbigt där är "mina så kallade klasskompisar" Som jag är så trött på redan och då har det bara gått en och en halv vecka snark.

Först har vi Uppsala "gruppen" 2 tjejer +4 killar vilket en av dom hatar mig fast jag aldrig sagt något till henne mycket märkligt, a svartsjuka eller vad det nu kan vara vad vet jag det enda jag vet är att vi är en grupp vuxna människor som ska samarbeta med varandra.

Men ingen vill samarbeta!

Vi fick en uppgift av våran fröken som dela upp oss i 1,2,3 jag fick nr 2 vilket denna tjej tittar på mig rakt i ögonen och säger till hennes kompis gud vilken tur jag trodde jag skulle få vara med henne och då tänker jag hon är 30 år och beter sig värre en ett små barn, och lite elak som jag är tänker jag hoppas inte att hon har eller får barn, om hon nu är 30 år och "mobbar" eller har sina tycken om folk kan hon hålla dom för sig själv men det är vad jag tycker. Vi är faktiskt där för att lära oss laga mat inte få vänner men i ett stort kök måste vi samarbeta med varandra även om den ena skalar en morot eller steker kött på andra sidan köket vi måste ju lita på varandra. nej man blir bara så less på vissa!


2 kommentarer:

  1. Va jobbigt att vissa ska ha ett sånt omoget beteende. Hoppas det blir bättre snart.

    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet jag bryr mig inte blir bara sur på sånt skit..

    Puss

    SvaraRadera