lördag 15 augusti 2009

Min baby<3


För 3 år sen träffa jag en kille min blivande pojkvän:)

Vi hade pratat rätt länge via tele och Internet och bestämde oss för att träffas som kompisar!

Kommer så väl i håg den dagen jag skulle träffa honom första gången,

Jag var så nervös hade fjärilar i magen och var nog röd som en tommat i ansiktet


När jag väl kommer fram så blir jag mött av en söt blyg kille med ett :) på läpparna.

Min första tanke var att honom vill jag leva med i resten av mitt liv!


Patrik är en underbar pappa/ pojkvän Jag vet inte om han vet hur mycket jag uppskattar honom inte bara för det han gör utan även för att han är bara sig själv, han är min baby och min bästa vän.

Vi har haft många svåra stunder men väldigt många bra stunder :)


Jag älskar dig Patrik

2 kommentarer:

  1. Det var det sötaste jag läst! <3 <3 <3 Vart hittade du den där bilden på mig? :D

    SvaraRadera
  2. Jag tog den på dig när vi lekte med barnen:)

    SvaraRadera