torsdag 15 oktober 2009

Spöken!


Hej där hemma!:)

Jag vet inte hur många av er som tror på det övernaturliga Men jag är en av dom som tror sten hårt på det! Anledning är att Sen jag var liten har jag märkt, sett, och hört saker.

På alla ställen jag bott finns det spöken, eller om dom följer mig var jag än bor?

Jag har varit med om mycket och sett mycket som är svårt att förklara och många gånger har det inte ens funnits en förklaring till det som hänt!


Även om man kan bli lite smårädd så är det väldigt intressant Jag kom i håg i vår gamla lägenhet så satt jag och min sambo och spela spel i köket och mitt i mot köket låg hallen så man kunde se en spegel som satt på vägen.

Vi sitter och skrattar och pratar och helt plötsligt ser jag något vitt i min ögonvrå som går i hallen men jag säger inget för jag är "van" med att se saker så jag satt tyst och undrade vad det var, när min sambo säger "Såg du de där"?

-Vadå säger jag?

- Snälla säg vad du såg?

- Ja sa jag jag såg något vit som gick förbi.

De läskiga med de var att jag såg det från sida och då såg det ut som en vit figur men min sambo såg det i spegeln och han förklara för mig att det såg ut som en vit näsduk som svävade förbi!

Jag får fortfarande rysningar när jag tänker på de burrr!


Där vi bor nu har det väl hänt några små saker men inget som man blir skrämd av eller känner obehag av (peppar peppar) än så länge.


I går så var det första avsnittet av Most Haunted :D och jag säger bara det var värt att vänta på det i 6 månader!

Kram på er!



2 kommentarer: