torsdag 29 oktober 2009

Naglar,barn



Hej hej alla.



Jag har börjar fixa lite med nageltippar är trött på lösnaglar men det är så svårt att få det att se bra ut! det är roligt att pröva på något nytt men det se för hemskt ut haha men nu går jag med dom ändå för det är ett väldigt jobb att fixa med dom och det tar hundra år att få bort de :P så nu ser jag väl ut som en häxa klädd för helloween:P.






Jag skulle vara duktig och ta alla tre barnen själv denna vecka eftersom det är höstlov men jag ska säga att oj oj vad ingen av dom lyssnar man blir så förvånad för man tycker man lägger ner all sin tid för att få dom att lyssna men nej då haha så i dag så fick dom gå till dagis och skolan känner mig misslyckad som mamma som inte ens orkar ha barnen hemma i en hell vecka utan att bli tokig!
Ja men i dag tog jag med mig alla barnen plus min systers dotter med mig ner på stan :) dom var så duktiga Dom lekte och gick så fint alla fyra och höll varandra i handen då var jag en stolt mamma/moster!






2 kommentarer:

  1. Går det inte att förstora bilderna?
    Va fina våra barn är ;)

    SvaraRadera
  2. Ja dom är världens finaste:)

    SvaraRadera